viernes, 27 de noviembre de 2009

MODELS ATÒMICS








QUE VAGI BÉ!!!!!

9 comentarios:

Javier dijo...

Esta força be Cristina, m'he mirat les explicacions i he fet els exercicis, ara ho entenc una mica millor, es que em confonia amb el numero masic i el numero atomic.
Fins dema,
Javier Serrano 3r B

Cristina Ribot dijo...

M´en alegro que et pugui ajudar, Javier!!!!!
Fins demà!!!
Cris

Unknown dijo...

Hola Cristina soc la Blanca de 3 ESO B, he estat mirant les explicacions i les activitats i estan molt bé, sobretot les simulacions que et fan entendre mijor les explicancions de clase.
fins demà

Unknown dijo...

1.modelo atomico de thompson
2.teoria atomico de dalton
3.modelo atomico de bohr
4.modelo atomico de rutherford

1.protones
2.1)12
3.3)El numero de electrones
4.4.)182-74
5.correctas:3,5

Activitat: 60 punts

1.3)8 electrones
2.3) 1s2 2s2 2p6 3s2 3p6 3d10 4s1
3.4) Los del nivel 4
4.1) Que poseen un solo electrón en su capa o nivel más externo
5.correctas:1,4


Ho he fet per aveure si puja nota perque crec que no m'ha anat massa bé.Espero que ho tinguis en compte.

asier10 dijo...

Hola cristina sóc l'Asier de 3r B he mirat : activitats i informació sobre els cientifics John, Thomson,Rutherford i Bohr, esta bastant bé.Deixa las coses bastant clares.Gracies
Adèu

Cristina Ribot dijo...

Hola majos!!! Jo sempre ho tinc tot en compte Isaac!!!!
Cris

ocacol dijo...

Hola Cristina! Ja m'he llegit la web i he fet les activitats, he tret un deu a les dues, espero fer el mateix el dia del control. Està molt bé, la web. Adéu!

Oriol Carrasco Armengou 3r d'ESO "C"

Bea dijo...

Hola Cristina, m'ha anat molt bé aquestes acivitats perquè aquest tema és dificil, i si no ho entens vas malament.
L'activitat que m'ha agradat més és la de construir àtoms, perquè era la que millor em sortia.
Fins dijous

Cristina Ribot dijo...

Moltes gràcies!!!Que passeu un bon pont!!!!